Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg under april 2009

Av Bettan - 30 april 2009 21:51

saker och ting blir aldrig som man tänkt sig.

man tänker att "det där händer aldrig mig"

men en dag sviker någon dig rejält och då står du där ensam.

ensam och hjälplös.

och ångrar att du litade så väl på alla.

ångrar att du var så godtrogen.


jag är den som står jämte den som råkat ut för detta.

ännu mera hjälplös och gråter i själen.

finns inget jag kan göra, inget jag kan säg för att det ska bli bra.

jag kan bara stå jämte och se på, se på hur personen lider.

men jag finns där, vid personens sida i alla lägen, alltid.

Alltid.


Av Bettan - 26 april 2009 21:58

GRÄSET ÄR INTE GRÖNARE PÅ ANDRA SIDAN!

Av Bettan - 26 april 2009 16:16

ja detta året har verkligen gått snabbt, vet det inte är första gången jag skriver det. men det känns så skumt, tiden går ju För snabbt lixom.

visst det är ju bra på många sätt men oxå dåligt, man hinner ju inte med allt man vill göra om dagarna/veckorna.


igår var jag och mammsen på stor shopping, mat asså. Maxi i Olofström blev de denna gången. Och det är sista gången jag åker dit, i alla fall för stor handling. Mamma som sa att Ica var billigast med mat, dem hade sänkt priserna på såååå mycket och de hade vatt en undersökning i tidning att Ica var billigare än både Willys och Coop.

Inte på dem grejerna vi äter i alla fall :P

För dem pengarna jag handlade på Maxi igår hade jag fått mycket mycket mera på Willys. Där jag brukar stor handla för övrigt.

Så nästa gång de blir stor handling, kommer det ske på Willys igen :D

Ska inte svika dem fler gånger!


Idag har dogsen gjort sina första utomhus dopp :D

Så härligt att sem dem bada, dem ÄLSKAR verkligen det. Finns nog inget annat dem gillar så mycket som just att bada.

Så nu hoppas vi på en varm sommar med massa bad dagar för dogsen :D


Valborg på Torsdag ja, vad händer? Inget, inget vi firar. Inte gjort de senaste åren heller. Det var kul när man var 14 typ, haha!

 Får la se om de kanske blir nån bras tittning för oss, dem har ju egen här i Elleholm City så :D Men vi vet inte vart bara, haha! Får bli att fråga grannarna. Dessutom jobbar jag på Fredag.

Fan så mycket som jag jobbat i år har jag aldrig gjort innan, jobbade aldrig röda dagar, aldrig lördagar. Men i år gör jag då inget annat.

Men vad gör man inte för extra semester lixom :D



"vi vill ut i rymden men stjärnorna finns här"

Av Bettan - 22 april 2009 19:07

biljetten är bokad och min nervösitet stiger bara mer och mer.

nu känns det mera verkligt, att det är sant lixom.

helt otrolig känsla!

nu hoppas jag bara på rätt svar oxå,

sen är lyckan total :D

Av Bettan - 20 april 2009 19:39

jag känner på mig att den totala lyckan är nära :D

samtidigt vågar jag inte hoppas hela vägen,

finns fortfarande en del frågor som behöver svar!

men snart, snart får jag svar...

Av Bettan - 18 april 2009 12:47

Vid halv 3 tiden bär det av mot Broby.

Ska bli så skoj att träffa vår lille plutt, Egon :D

Valparna är endast 3 veckor gamla, så små och goa, ser ut som små brödlimpor, hehe!


Imon ska vi till Moheda, på årets första utställningen,för vår del alltså, den säsongen drar igång nu. Skoj!

Så jag hoppas ni håller tummarna för Bill och mig imon :D




Av Bettan - 17 april 2009 21:53

kommer jag få beskedet jag hoppas på?

kommer min stora dröm bli sann?

jag är så glad!

men ändå så nervös, och förväntansfull!



"alla säger minnena kommer blekna med tiden,

ska jag va ärlig kan jag inte se när det blir"

Av Bettan - 15 april 2009 18:39

"jag fortsätter vända mig om men Ni finns inte där"


sorg.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards