Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg under maj 2010

Av Bettan - 28 maj 2010 09:22

SATAN så stolt jag är över mig själv,

ha ha ha!

Första gången idag, som jag vart på gymmet.

GÖTT!


Tack vare min ljuvliga man så steg jag till slut upp,

och hängde med honom dit. (06.00 var vi på plats)

Tvekade länge och jag blev sur.

Men NEJ, jag följde tillslut med,

weeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiii!


Fy fan vad jag är BRA!

Nu gäller de bara att fortsätta såhär,

ska göra mitt bästa helt klart.

Men det är iaf en bra början, hehe!


Nu är det fullt ös medvetslös som gäller idag,

lika bra att sätta igång helt enkelt..

CIAO <3


"häll inte salt i mina sår"



Av Bettan - 26 maj 2010 23:04

SKREV JUST ETT LÅÅÅÅÅNGT INLÄGG OM LÄKARE OCH ANNAT KRAFFS.

HA HA HA !!!

PÅ NÅT LUSTIGT SÄTT NÄR JAG SKULLE ÄNDRA TEXTEN SÅ FÖRSVANN HELA INLÄGGET.

KUL!!!

DET ÄR VID SÅNA HÄR TILLFÄLLEN MAN BARA VILL TABORT BLOGGEN,

FÖR ALL FRAMTID.

SATAN SÅ SUR JAG BLIR!!!

 

LUST ATT BLOGGA NU?

NEJ!!!

 

GOD NATT

Av Bettan - 26 maj 2010 06:14


Är han inte snygg så säg   

Första pris och placerad tvåa i sin klass i Söndags.  


Den 16 Juni närmar sig med stormsteg,

då är det Egon & jag som åker på anlagsprov för tjänstehund.

Spännande!

Nervöst!

Kul!

Av Bettan - 25 maj 2010 22:55

Idag är det officiellt 4 år sedan,

 jag och Stefan blev tillsammans.

4 helt underbara år..

Så mycket kärlek och lycka!

Jag har funnit mannen i mitt liv,

och det känns toppen..

Känslan är obeskrivligt härlig!

      


Av Bettan - 24 maj 2010 22:44

 MIGRÄN

 

Ni som har det VET,

ni som inte har det..har ingen aning.

Av Bettan - 21 maj 2010 21:06

Nu förtiden kollar jag aldrig på tv,

soffan används då knappt inte.

När sommaren kommer på riktigt,

blir de ännu mindre..


Men numera vill jag inte sitta still!

Det är så mycket hela tiden som behövs göras,

här hemma..

Eller så är det träning med dogsen,

som så klart kommer först!


Timmen blir sen när man är iväg med dogsen,

och då är de bara hem duscha sen sova.

Härligt!

Men idag har de vatt lugnt.

Blev inget spår,

då regnet stod som spön i backen när vi skulle gå.

Så de blev lite lydnads träning med Egon bara.

Vilket så klart gett mig dåligt samvete,

men vädret suger ju.

Och dessutom har alla mygg kommit,

vilket jag hatar!!!

Är de nåt som fördärvar sommaren,

så är det myggen!..

USCH!


Nu var iaf min tanke att jag skulle slänga mig i soffan,

vilket oxå ger mig dåligt samvete, haha!

FInns så möt annat att göra,

inomhus oxå..

Jobbig sitts jag hamnat i asså, hehe!


Dessutom vet jag att de inte finns ett skit på tv,

de gör de aldrig numera.

Trotts vi har alla jävla kanaler,

finns de aldrig nåt som faller mig i smaken..

Välja film är för jobbigt,

så de kommer garanterat bli en hel del zappande..

Men till detta avnjuter jag kladdkaka med vaniljvisp <3

MUMS!


"bara för att du fått ditt hjärta krossat,

betyder de att du får krossa någon annans?"





Av Bettan - 21 maj 2010 17:24

Den 27 Maj, 21.15

då är det Bromölla bio som besöks.

Jag har just bokat två biljetter

till mig och Linda <3

SEX AND THE CITY 2

 

Det ska bli trevligt!

Bio är alltid kul.

Kollade trailern igår på filmen,

shit!

Blev helt nervös,

och lite besviken.

FÖr min del hade de räckt med

EN film.

Den var bra och slutade lyckligt!

Varför krångla till de med en 2:a?

 

Nahe nej, ingen tid till att sitta här.

Nu ska de ut och läggas blodspår, 2st.

Ska testa Bosse idag,

se hur har reagerar på det hela.

  

Spännande!

 

Blir även vanligt spår med Egon,

hoppas på att hinna träna lite lydnad med honom oxå.

Förresten, idag är de EXAKT ett år sen vi fick

hem Egon... MYS!

  

 

Tiden har gått så snabbt,

tiden går mycket snabbare som smal!

HA HA HA   

 

Även mycket att fixa och dona här hemma,

trädgården och allt.

Imon ska vi ha hel dag på det projektet.

Så regnet hoppas vi håller sig borta.

Om inget annat får de bli regn kläder på,

för de måste fixas!

Vill ju ha de hyffsat tills kalaset nästa

Lördag, hihi!

Vi får göra det bästa av situationen   

 

Trevlig Fredag !

 

"bara du kan göra Ditt val."

Av Bettan - 20 maj 2010 23:12


God!

Är egenligen inget stor fan av daim,

då det negativ med den chockladen ÄR

att det fastnar i tänderna!

Men för övrigt mycket gott,

det är ju chocklad     



Lisa <--- Tack för din kommentar!  <3

Känns skönt att veta att man inte är helt ensam, hehe!

Hoppas du och Martin får ett UNDERBART bröllop

nu i helgen.

Kommer tänka på er, hälsa!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards