Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg under december 2012

Av Bettan - 12 december 2012 22:46


 

Av Bettan - 5 december 2012 09:30


"You know it hurts so bad,

just like I knew that it would.

But I'd do it again... Do it again if I could"

Av Bettan - 4 december 2012 22:30

Det är så lätt att tänka något,

men sedan säga något annat.

Det är så lätt att säga något,

men sedan mena något annat.


Senaste tiden har inte min

hjärna och hjärta alls varit överrens.

Det är svårt, det är frustrerande.

Nästintill obehagligt.

Och jag kan inte riktigt sätta ord på hur

jag känner och upplevt vissa saker.


Jag har tänkt att "händer DET mig"

kommer jag tycka och säga SÅ.

Jag kommer känna SÅ och säga Detta.

Någon säger lr tycker något om dig,

och då tänker man att "ja men själv klart

kommer jag reagera på DET viset"


BULL SHIT!


Hur KUNDE jag ens tänka så?

Hur KAN jag ens tro att det blir så?

HUR? VARFÖR?


Det du tänker och tror,

händer inte när saker & ting väl händer!

Iaf inte för mig.

Jag inte reagerat Alls så som jag tänkt

eller trott att jag skulle göra.

Det är bara bull shit, från början till slut.


Det gör mig arg.

Arg på mig själv.

Såhär i efterhand borde jag ju fattat!

Att man inte kan tänka lr tro något,

INNAN de man tänker & tror hänt.

Man kan inte säga att

"jag kommer göra det och säga så"

INNAN det har hänt...

Pinsamt och idiotiskt.


Bitter Fittan









Av Bettan - 3 december 2012 22:59


 

En god vän.

En underbar dag.

Flera timmar av prat, prat och åter prat.

Lycka!


Av Bettan - 3 december 2012 01:35


 

Av Bettan - 2 december 2012 23:00


Jag har åter sjunkit in i min bittra roll som,

Bitter Fittan Bettan.

Ja det är tråkigt & jobbigt.

MEN

jag vet det går över.

Det gör Ont, Men det går över!

 

Men jag är förtillfället glad och lycklig för det LILLA

i mitt liv, som ger mig Glädje & Lycka ;)

Som ikväll, jag kan just nu sitta i skräddarställning i soffan.

LYCKA! på högnivå.


Även grymt glad över att jag inte alls haft SÅ ont som

jag trodde och var livrädd för att jag skulle ha.

Glädje som överraskar är bra glädje!


Stygnen ska tas bort på Onsdag, spännande.

Kommer de göra ont tro?!

Den som lever får se,

skönt ska de iaf bli...

Då de börjat kli som satan under gördlen,

tur den sitter där så man inte kommer åt att klia.

Den ger även en påminnelse på att INTE klia :P



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards