Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Bettan - 2 april 2009 17:59

2 veckor med förkylningen nu.

och febern den kommer och går som det känner för det.

sjukt jobbigt!

något som är ännu mer jobbigt är ju att jag mår psykist dåligt över att behöva sitta inne och glo en fin kväll som den.

hade så gärna gett mig ut i skogen med dogsen, Men efter varje gång jag vatt ute och power walkat med dem har jag blitt sämre dagen efter...

och alla säger ju att man ska ta de lugnt när man är förkyld och feber,

och jag vet det så väl själv.. men ibland kan jag inte låte bli ju.

vädret är ju så underbart!!! älskar våren!!!

hoppas hoppas jag blir bättre snart, om jag tar de lugnt nu nån dag borde det ju funka? hoppas i alla fall!


nahe dags att köra en runda med sugbritt, sen ska jag hissa ner persiennerna i tv-rummet och slänga mig i soffan, usch så hemskt en kväll som denna *lissen i ögat*  :P


"the truth is out there"

Av Bettan - 2 april 2009 03:35

..att vara uppe nu ju!

alltså att gått och lagt sig sen stiga upp klockan 3.

usch ja, vad har jag gett mig in på?

haha, ska börja jobba halv 5.

tidigt och jobbigt, men vad göra man inte för sina arbetskamrater :D

kan jag hjälpa så gör jag ju givetvis det!

är ju i alla fall jävligt glad att jag inte börjar halv 5 varje dag,

det hade nog inte nån levande själ klarat.

gå och lägga sig 7-8 varje kväll, usch så trist!


nahe dags att plocka ihop matalåda och annat.


"jag vill inte ha något jag kan leva med,

jag vill ha något jag inte kan leva utan"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards