Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 6 september 2012

Jag älskar orden.

Av Bettan - 6 september 2012 07:15

Jag har kommit långt i min process att

bearbeta seprationen jag gått igenom.

Fem månader har gått men jag känner

mig starkare än någonsin, psykiskt.


Och när jag tänker tillbaka på tiden

som gått känns de så Overkligt att

jag verkligen är här jag är idag!


Smärtan, paniken, sorgen, tårarna,

allt känns så avlägset.

Som taget ur ett annat liv..

Och på ett sätt är de ju det oxå,

jag har avslutat ett kapitel i mitt liv.

Och är nu påväg framåt,

in i en Ny del i mitt liv.

Vilket känns för jävla bra!


Från att vara livrädd och skräckslagen

inför framtiden, om hur jag skulle klara

mig med ALLT.

Är Den känslan borta nu!

Jag har kommit så pass långt att jag nu

är förväntansfull inför Framtiden!

Ser det som ett nytt och spännande

kapitel i mitt liv, lovely är det! :)


Och ja jag är STOLT över mig själv.

Jag är IMPONERAD av mig själv.

ATT jag kommit dit jag kommit idag!

 


Och att hör en vän säga till mig:

"va stolt över dig själv att du kommit så långt"

"du har verkligen vuxit som människa"


Dessa orden från en vän värmer så

jävla mycket rakt in i hjärtat!

Att någon säger sådant får en att

verkligen förstå hur pass stark jag

faktiskt varit under resans gång...

Otroligt!

Nu när man ser tillbaka på det.

Faktiskt.

Och jag skrev för en tid sedan att

jag en dag skulle tacka min föredetta

för att han lämnade mig.

Och JA, han har fått ett TACK!

Så pass långt är jag i min process

att läka mitt brustna hjärta.

FANTASTISKT.

Livet är vackert!   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards