Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 13 september 2012

IKEA.

Av Bettan - 13 september 2012 21:17

Ja IKEA kan nog lätt vara världens

mest populära möbelvaruhus.

Och hade de inte vart för deras Bra priser,

hade jag inte handlat där.

Då jag inte gillar sådant som alla andra har.


Men i en penga fråga finns de inga andra alternativ.

Och IKEA har ju sjukt mycket att välja mellan,

i Allt.

Både bra och dåligt, haha!


Jag hade en syn på det jag skulle ha,

men nu har jag ändrat mig.

Tror jag?

Fan det är så svårt.


Och extra svårt när det jag ska ha måste

beställas hem för att de inte finns i Älmhult.

Och att köra till Malmö lr Kalmar ensam

med släp, NEJ TACK.

Då får det skickas efter, tyvärr.


Inte nog med att jag ska ha "stora" möbler,

så måste jag dit ännu en runda och handla

Ännu Mera små plocka, haha!


Gode Gud, låt mig vinna på Lotto lr dylikt.

Snälla ;)

 
 
Ingen bild

sofie

14 september 2012 21:41

köpte en malmsängstomme på loppis blekinge på facebook för ett tag sedan för 800kr. kanske kunde va nåt att leta där? och sedan använda dom gamla madrasserna. och ändå få en ny säng. jag och min fd samob separerade också ochjag ville inte se vår säng mer efter det.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards