Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 19 september 2012

Blandade känslor.

Av Bettan - 19 september 2012 15:30

Jag är glad men ändå är det kaos.

Känslorna blandas med varandra och

det är rörigt.

Både psykiskt och fysiskt.


Undersökningen  av magen i Måndags,

var något av det värsta jag gjort!

Det var så mycket värre än jag kom ihåg,

och även att jag gjort de innan så hade jag

inte. Då detta var en större undersökning

än tidigare.

ÖRK.

Mår dåligt av bara tanken.

Men undersökningen visade på en stor

inflammation på höger sida av tjocktarmen.

Ny medicin är insatt och prover är

iväg skickade.


Och sen undersökningen har magen

varit allt annat än bra.

Det har blitt värre än innan.

Vilket kanske inte är så konstigt?

Med tanke på just själva undersökningen,

en redan inflamerad tarm och sen in där

med något och kolla läget...

Säger sig själv att de kan bara

bli värre, SUCK.

Detta med magen plågar mig.

Psykiskt och fysiskt.

Jag mår dåligt av detta.


Men samtidigt är jag glad Just Idag,

då jag idag har flyttat!

Från och med idag bor jag I Mörrum.

Ett nytt kapitel i mitt liv börjar.

Och det känns fantastiskt!!!

Så klart oxå vemodigt, men mest bra.

Faktiskt!


Jag ser framåt!

Förväntansfull på vad livet det erbjuder.

En dag i taget..



 
 
Ingen bild

....

20 september 2012 17:13

Det är tråkigt med motgångar hela tiden! Men du är stark! Lyck till och hoppas din mage kommer ordna sig!

 
Ingen bild

Marina

26 september 2012 11:44

Stackars dig! Hoppas medicinerna hjälper dig!
Något som väger upp det dåliga får vara kärleken, lycka till och ta hand om dig!
Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards