Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 26 september 2012

Ynklig och svag.

Av Bettan - 26 september 2012 19:00

Livet börjar gå på rätt håll,

jag är kär, glad och ser ljust

på vad framtiden den kommer att ge!


Men smärtan jag känner och har

i min mage är allt annat än ljus.

Och framtiden med den känns

så mörk och kall.

Igår var det så illa att akuten fick

uppsökas, och vad ska jag säga.

Då hade jag ONT.


Idag är det väl ett snäpp bättre,

men långt ifrån smärtfritt.

Nya mediciner är hämtade Mot Smärtan.

Varför kunde jag inte få dem innan???

Då jag bett om att, förklarat min smärta.

Men svaret har varit:

"de finns inget att ge. det är inflammationen

som gör att det gör ont"


Lustigt att man ska behöva söka hjälp

akut för att de verkligen ska förstå

hur ont man verkligen har..


Blir så trött.

Så svag.

Så ynklig.

Och så ledsen.

Känns som om jag är på bristningsgränsen,

mitt hopp börjar försvinna och jag är uppriktigt

Rädd.

Livrädd.


Och jag vill inte ha nån jävla sympati.

Jag vill inte någon ska tycka synd om mig.

Aldrig.

Det finns dem som har det så pass

mycket värre än mig.

Jag vill bara förklara min kaos i "vardagen"

för att folk ska förstå eller de gör de inte.

För syns de inte utåt att du är sjuk,

nej då är du inte det heller.


En del människor kan verkligen

ta sig själva i arslet!!

Knipa käften och sköta sina egna liv.

  

Nåt mera positivt är mitt nya hem,

jag trivs som fisken i vattnet.

Det är så litet och mysigt!

Så mycket jag, då jag fått de som

jag vill med Alla mina prylar och sånt.


Ny kärlek & ett nytt hem!

Det är de positiva i mitt liv nu,

det är de som gör mig glad.

Det är de som får mig att orka

med dagarna.. <3







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards