Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2012

Utflippad.

Av Bettan - 4 oktober 2012 14:15

Jag har lärt mig att man inte ska ta något förgivet,

att man inte ska ha några förväntningar.

Det är så lätt att intala sig detta!

Men att leva efter dem, Jo Visst.


Allt är kaos och utflippat,

och hur mycker orkar man egentligen?

Hur mycket tid ska man ge saker och ting?


Om det du väntar på kommer tillbaka är

väntan så klart värd all smärta och panik.

Men om du väntar förgäves då?

Vad läker så smärtan & paniken?


Jag har visat mig stark,

jag har gått igenom en tuff tid.

Och lärt mig att ett brustet hjärta läker,

och att allt löser sig till slut.

Allt löser sig.


Men hur stark jag än var då,

och med vetskapen nu om att allt löser sig,

så gör de inte mindre ont.

Panikångesten trycker i mitt bröst,

jag chippar efter andan och jag

torkar mina tårar gång på gång..


Det är som det är.

Det går över.

Men smärtan blir inte enklare bara för

att jag VET att det gör det.

Det hjälper mig helt ärligt inte ett skit.


Fy Fan!

Jag önskar mig stark,

önskar mig en sköld runt omkring mig.

En sköld Som inte släpper in något,

inga känslor, ingen glädje & ingen sorg.


Jag vill fan bara lägga mig ner och försvinna,

stänga av allt. Alla känslor och tankar.

Bara bli helt tom.

Om så bara för en stund, så önskar jag mig

inget hellre just nu...

 








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards