Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Bettan - 6 december 2011 20:51

Gårdags kvälls promenad gav mig träningsvärk.

En runda som i vanligt väglag,

hade tagit mig max en halv timma att gå.

Tog oss igår en timme!


Det var en isbana från början till slut.

Sjukt tråkigt och JOBBIGT.


En promenad som gav en gångstil

som inte är av denna värld.

Spände nog min själ varenda jävla muskel,

om inge annat så iaf alla muskler i benen.

För baksidan av mina lår,

dem har värkt idag....


Otränad?!


Även denna kväll begav vi oss ut på isbanan.

Absolut inte lika halt som igår.

Men ändå halt.


Men jag tänkte att varför inte bättre

på träningsvärken Ännu Mera.

Nu när den ändå är på besök, haha!


Så jag kopplade på mig mina nya vikter,

nere vid fotknölarna.

Sen gick vi!


Vad resultatet blir, OM de blir nåt.

Märker jag imorgon.

Gött!


God natt nu.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards