Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg under oktober 2012

Av Bettan - 20 oktober 2012 00:26

" Du lever ju för dina vänner"

Av Bettan - 13 oktober 2012 21:15


"I think I did it again
I made you believe we're more than just friends
Oh, baby
It might seem like a crush
But it doesn't mean that I'm serious
'Cause to lose all my senses
That is just so typically me
Oh, baby, baby

Oops!... I did it again
I played with your heart, got lost in the game
Oh, baby, baby
Oops!... You think I'm in love
That I'm sent from above
I'm not that innocent

You see my problem is this
I'm dreaming away
Wishing that heroes, they truly exist
I cry, watching the days
Can't you see I'm a fool in so many ways
But to lose all my senses
That is just so typically me
Baby, oh!


Oops!... I did it again
I played with your heart, got lost in the game
Oh, baby, baby
Oops!... You think I'm in love
That I'm sent from above
I'm not that innocent"

Av Bettan - 13 oktober 2012 18:52


 

Världens Bästa Vän var med i tidningen igår,

Svenska Dagbladet.

Av Bettan - 12 oktober 2012 08:00

Blev tipsade om en bok förra veckan.

Min vän hade köpt den och hennes vän

hade sträck läst den i 1½ dag då den

tagit slut efter detta.


Sist jag lästa var Alla Twilight böcker,

de blev som en drog!!!

I en veckan satt jag och läste, läste

och läste, tillslut tog dem slut.

Jag blev beroende.

Gjorde inget annat än å läsa under hela

min vakna tid då.


Jag har alltid sagt lr ha som en dålig

ursäkt att jag inte har tid lr ro att

sitta och läsa böcker.

MEN vilket bullshit!


Det är ju sjukt avkopplande,

härligt och mysigt.

Helt tyst i hela huset och sen

så bara Boken och Jag i soffan.


Började läsa min bok härom kvällen,

det slutade med 4 timmars läsning

och bara kaminens ljud hördes i huset.

Otroligt Mysigt!


Jag var rädd att boken jag köpt

skulle ställas i min bokhylla bland

de andra Olästa böckerna.

Men när min vän tvingade mig att börja läsa,

Ja Då Var Jag Fast På Ett Kick!


Boken är så bra, man blir helt fängslad.

Jag vill bara läsa, läsa och läsa.

"Ett kapitel till bara, bara ett till"

 


Jag har redan beställt fortsättningen av denna bok.

Den utkommer den 14 November.


Men jag sitter inte boklös för detta,

då bokhyllan innehåller böcker

jag aldrig ens öppna.

MEN NU vet jag att läsa det är min grej!

Jag gillar det!


Och jag ska bli bättre på att läsa,

läsa böcker om kvällarna Istället

för att glo på tv.

För att Helt Ärligt, på tv finns fan INGET bra.

Allt innehåller reklam och skit, usch.


Dags att ta tag i min nygammla hobby,

Läsa Böcker.



Av Bettan - 9 oktober 2012 20:41

"Closed off from love, I didn't need the pain
Once or twice was enough, and it  was all in vain
Time starts to pass
Before you know it you're frozen

But somethin' happened for the very first time with you
My heart  melted to the ground, found somethin' true
And everyone's looking 'round
Thinkin' I'm going crazy

But I don't care what they say, I'm in love with you
They try to pull me away, but they don't know the truth
My  heart's crippled by the vein that I keep on closin'
You cut me open and I  -

Keep bleedin', keep, keep bleedin' love
I keep bleedin', I keep,  keep bleedin' love
Keep bleedin', keep, keep bleedin' love"

Av Bettan - 7 oktober 2012 21:50


Söndag Morgon.

       


Söndag Förmiddag.

       


Söndag Kväll.

 

Av Bettan - 6 oktober 2012 22:19


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards