Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Bettan - 5 januari 2009 13:37

Det jobbigaste en dag som denna är att ligga inne i soffan när solen skiner utanför, och vetskapen om att jag hade kunnat varit ute med dogsen ett par timmar i skogen..

Det hade varit så underbart ju, att göra det som både dogsen och jag älskar mest, vara ute och härja runt..

Speciellt en sådan här vacker vinterdag, med 6 minus och en strålande sol på blå himmel!


Kan ju säg att jag har ett dåligt samvete idag... =(


Men som ni säkert alla vet så är man inte så pigg när man är sjuk, när det är feber med i bilden så väker ju lederna och man känner sig helt matt...

Dessutom har jag grym migrän idag, usch och gnäll säger jag!


"I feel the sadness"

Av Bettan - 5 januari 2009 09:19

Nu sitter jag här och glor igen, har just tillagat mig lite mannagrynsgröt =) Så jävla gött är det!

Och i o med halsen får det bli typ flytande föda iaf idag oxå..

Blev inget jobb idag, febern sitter i lite än och näsan rinner som Niagara Fallen :(

Inte för att jag är lessen att det inte blev nåt jobb, jag är lessen för att jag är sjuk.. Då det verkligen suger!


Det blir soffläge idag oxå, har några filmer kvar sedan igår =) Jippie!!!


Mallan!, Det är lätt du som har smittat mig =P

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards