Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Bettan - 27 januari 2009 19:26

Har snackat med jobbet idag om min semester.

Förvarnat dem så att säga på att den kommer bli lååång,

runt 8 veckor har jag tänkt :D

NICE!!!!

Känner att jag verkligen behöver det, haha!

Men framför allt är det ju för att vi kommer få en ny famlijemedlem till :D

Så underbart, Hundar är livet!!!


Januari nu, vet det är läääänge till semester tider, känns så sjukt långt bort. Men på mitt jobb gäller det att man är ute i tid! Annars får man aldrig som man vill, knappt då heller. Men nu känner jag att dem inte kan säga nåt, är ute 5-6 månader i förväg lixom =)

Blir nog semester i maj-juni för min del, om allt går som planerat.. Om inte får det bli i augusti-september.

Vi får se helt enkelt :D


Ingen tatuerings tid än, synd!

Stefan ska ringa imon igen, jippie!!! =)

Kanske blir det imon lr snart i alla fall, hehe!


varför går tiden så sakta när man längtar till något?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards