Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Bettan - 11 januari 2009 12:35

Sitter här och väntar på Martina och Thea =)

Vi ska ut på en lång promenix, härligt!

Så underbart med sällskap under promenaderna,

tiden går så snabbt när man babblar hela tiden ;)

Känns som man kunnat gå en hel dag med rätt sällskap!


Jobb imon, kan ju säg att jag mår psykist dåligt över det.

Att inte trivas på sitt jobb är sjukt jobbigt..

Nu vet jag alla tänker "du ska ju vara glad att du har ett jobb"

Jo jag är glad över att ha ett jobb!

Men jag hade MYCKET hellre haft en jobb jag trivts med ju..

Svårt att förklara, tror bara dem som inte trivs på sina jobb

kan förstå mig helt ut..

Jag som alltid har sagt att jag aldrig ska plugga igen,

men jag har insett för att få andra jobb måste jag plugga..

Och det är lite sådant jag kollar runt på nu kan jag ju säg,

vi får se vad som händer på den fronten ;)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards