Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Bettan - 10 maj 2009 16:40

Den 9 Juni åker jag för att förändra hela mitt liv.

Det jag kommer göra den dagen, förändrar ALLT!..

Jag kommer få en dröm att bli sann,

och det känns helt overkligt.

Kan inte tro det ännu, inte förrens jag är där, inte förrens det är gjort.

Då, då kommer jag förstå.. Och då börjar mitt nya liv :D


Nedräkningen av dagar har börjat, och min nervösitet stiger.

Jobbar endast 2½ vecka till sen börjar min semester, ljuvligt!

Men det bästa är att jag kommer vara sjukskriven 4 veckor under min semester, så all komptid jag sparat kommer jag ha kvar!!! jippie!!!!!

Helt jävla underbart kan jag säga :D

Kommer lätt blir några veckor semester till senare i år, weeeeiiiiii!!!



Marknad här i Mörrum idag, sicket skit! Bara massa mög, det blir bara sämre och sämre för varje år, dåligt!

De enda positiva är ju att jag inte gjorde av med några pengar :D


Nahe om man skulle köra och handla lite inför jobbet sedan starta grillen, börjar bli lite små hungrig nu. Kycklingfile blir det idag, mums att grilla!!!



"I never had a dream come true, until that day I found You"


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards