Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Bettan - 30 maj 2009 20:06

Klockan är bara lite över åtta och jag känner mig helt slut.

Jobbigt och städa och dona,

och efter det ska det vara kalas.

Även det blir man ju trött av :D

Göra nu då???

Kollat runt lite på de olika tv-kanalerna

men usch, utbudet är verkligen kasst!

Inget bra alls på tv.. Det är verkligen dåligt.

En lördag kväll och inte en enda bra film lixom.

Får väl bli en i skåpet här, för jag orkar då inte köra och hyra någon.

Eller kanske man skulle sova tidigt, haha.

Jaja, ska avvakta lite, sen så får tiden utvisa vad som händer :D

Av Bettan - 30 maj 2009 10:50

Jaha då är det dags att förbereda inför kalaset idag.

Ska städas och plockas undan här och där.

Bra med kalas för då får man det med gjort :D


Blir inget stort, jag fyller ju inte jämnt.

Sen har jag ingen stor släkt, haha!

Brukar säga att vår släkt är utdöende!

De yngsta är jag och broder tuck :D

Inga kusiner, inga mostrar/fastrar lr morbröder/farbröder.

Både tradigt och bra, hehe! ;)


Menyn består av,

grillad kycklingfile

potatisgratäng/potatissallad/ris (kräsna gäster, där av möt o välja mellan)

sallad

bullar

Dessert,

Prinsesstårta (härligt med en svärmor som är bagare)

kaffe


Nahe dags att börja städa, men vart ska jag börja....



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards