Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Bettan - 28 maj 2009 17:32

Satan vad jag är gnällig.

Men SATAN vad ONT jag har i halsen!!!

Hel sjukt, va fan blir det inte bättre för???

Känns bara som om det blir värre och värre för varje dag som går.

*lissen i ögat*

Allt känns bara skit pga detta, kan inte äta lr knappt prata.

Är på så sjukt dåligt humör oxå, usch!


Och tillråga på allt så är det min födelsedag imorgon, vilket jag alltid brukar vara så glad inför. Men inte nu kan jag säg.

Hur kul är det att fylla år och må skit???

Ställde in grillpartyt vi skulle haft imon med, hur kul är det då? Det gör inte saker och ting bättre precis. Bara mig mera arg!

Får se hur jag mår imon och bestämma om jag ska ha kalas på Lördag lr om vi får skjuta upp det oxå, dock bara tills på Söndagen, men i alla fall.

Hatar att ändra när man har planerat något länge och sett fram emot!!!


Nahe nu ska jag koka lite gröt och plåga ner i magen. Måste ju fan äta något, huvudvärken jag får av att inte äta är inte att leka med nämligen.


"jag är inte bitter"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards