Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Bettan - 27 maj 2009 09:53

Fan idag önskar jag hellre att det hade vatt halsfluss jag haft.

Så jag hade kunnat få pencillin och känna att det blivit lite lite bättre och bättre i halsen, men nej då!

Vi har virus istället, där det inte finns något som hjälper!!!

Strepsils som finns på apoteket, dem hjälper då inte iaf!

Smakar skit gör dem med, blääää!

Haha, jag vet jag är extremt gnällig när jag är sjuk.

Speciellt en dag som denna då det känns som om jag har knivar i halsen!!!!

Tänk om man kunde låtit bli att svälja, hade varit underbart!


Altanen är inte färdig städad heller, suck!

Idag tror jag inte jag pallar heller, känns som om febern har gjort mig sällskap oxå.

Får vänta till Stefan kommit hem så vi kan hjälpas åt med det sista, inte så möt kvar så det går snabbt när man är två :D


Hoppas jag mår bättre tills imon med, så fall tänkte jag baka tårta till jobbet och köra ner med på Fredag. Min födelsedag då ju!!!

Kul att glädja panter tanterna på en Fredag och allt :D


Hade velat köra till stan imon med, innan klockan 15.00

Vill köpa lite blommor här till baksidan vid altanen,

några krukor har jag att plocka fram sen ett par amplar att plantera i.

Framsidan blir de inga blommor, där är det inte klart, så det får vänta tills nästa år. Men de gör inget.. vill ha allt färdigt innan jag ställer dit krukor och dylikt lixom.


Nahe dags att ta ut lille mannen igen, mycket spring in och ut här kan jag säg :D


"would you take my hand if I saw you in heaven?"


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards