Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 27 juni 2010

Önskar de var Måndag.

Av Bettan - 27 juni 2010 16:48

Jobbat idag, de gick bra faktiskt.

Tiden den har rullat på,

vilket är kanon!

Såna här dagar gillar vi.

 

Men jag måste säga att jag önskar att de var Måndag,

bara för att jag har beställt lite grejer som jag vill ha!

3 böcker, nya linser och vitaminer till håret..

 

Jag var ju inne ett tag på att sätta i löshår,

men 2500kr för det kändes onödigt.

Dyrt!

Sen att de sitter i 6 månader bara,

och jag var rädd för att håret skulle slitas ännu mer

den dagen man skulle plocka bort att.

Så jag la mitt projekt åt sidan.

Har nu beställt vitaminer till håret,

det kan fan vara värt ett försök lixom!

Provar man inte vet man ju inte om de funkar.

500kr för en paket som varar en månad,

oxå dyrt tycker jag.

Men funkar de är de klart värt att!

Vi får se lixom   

 

Funderar även på att beställa ett par glasögon,

dem jag har är gammla och styrkan stämer inte.

Sen 400kr för ett par glasögon på nätet,

det är billigt!

Dessutom använder jag dem bara max en kväll i veckan lixom,

så några dyra glojärn blir de inte.

Inte min gej med märkes saker!

Finns så möt annat att lägga pengarna på, hihi!

 

Nu ska jag vara lite social,

Sandra och Rogge är här.

Grillning och spårning står på schemat.

 

Trevlig Kväll! <3

 

"life is great"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards