Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 28 juni 2010

Kaffe.

Av Bettan - 28 juni 2010 05:39

Åhh nej,

jag har fortfarande inte lärt mig dricka det.

Ska jag va ärlig tror jag aldrig jag kommer lära mig det.

Vilket jag kan tycka är synd,

men bara lite synd.

Det är en sån social grej,

kaffe och nåt att fika.


När jag och stefan min fikar,

tar jag mig en kopp mjölk istället, hehe!

En kopp så klart,

så de känns lite som kaffe lr inte.

Men de för med sig fika känslan lite mera.


Stefan har blitt en kaffe tant,

kul för han.

Haha!

Och jag har börjat skämma bort han!

När han siger upp finns kaffet klart till han,

visst måste jag var en sjukt snäll sambo?! <3


Kaffe hör lixom till frukosten,

och den luktar det gott.

Luktar frukost!

Sen nu när jag äntligen lärt mig koka det,

haha, ja då är de rätt kul, haha!


Nahe lite kläder sen är de dags,

dags att cykla till jobb idag.

VIlket jag inte gjort på X antal veckor.

Var ju rocken där ett tag,

sen så har de vatt möt med dogsen efter jobb direkt.

Men idag, då är de dags igen!

Ska cykla nu varje dag,

då tiden finnes!

Vädret är ju sjukt nice numera så,

mys!


Trevlig Måndag!


"i would do anything for you"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards