Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 30 juni 2010

Det har kommit!!!

Av Bettan - 30 juni 2010 15:55

 

Hade ju lite grejer som jag beställt,

äntligen är dem här.

Så kul!


Jag är så lätt att få glad,

haha!

Beställa lite

sen när de väl kommit blir jag så GLAD.

Även att de inte är nåt JÄTTE kul lixom.


Linser är ju inte JÄTTE kul,

men nödvändigt.

Och billigt denna gång, haha!


Även hårtabletterna är här,

spännande!

Ska ge dem ett halv år - år.

Förväntar mig inget mirakel,

men försöka duger.


Även mina 3 böcker har kommit.

Två från författaren till Twilight,

en bok om nåt helt annat.

Och den andra är visst nån slags

uppföljare på Twilight.

Hade jag ingen aning om,

men så kan de va!

(Bio på Lördag, Twilight 3)

Babben Larsson,

en av mina favvo komiker.

Har just gett ut en bok,

klart jag köpte den!


 


Vi har ju ett bankfack,

komiskt.

Men det har vi.

Andledningen till vi skaffa de,

var att vi skrivit ett testamente tillsammans.

Och vad är inte bästa än att ha de i ett bankfack?!

Jag var iaf där idag,

spännande! HA HA!

Kändes stort, eget kort, egen kod och eget fack.

Kändes som man var en affärs kvinna, hehe!

Har lagt mina födelsedags pengar där,

även massa CD skivor med bilder.

Bilder i massor.

Perfekt förvarning där!


Svärmor hon köper alltid kläder från Cellbes,

sjävl beställer jag inget där.

Bara ibland när hon frågor om jag hittar

något i henns kataloger och REA blad.

Det blev lite sist faktiskt, skoj!

Bland annat en klänning/tunika  


Helt out standing!

Precis MIN STIL   

Dessutom mycket snyggare i verkligheten,

så det så!

Skulle man kunna ha denna på ett bröllop?

Ett bröllop där de stod "valfri klädsel"

Jag har inte bestämmt mig så klart,

det är inte förrens den 24 Juli.

Ska kolla runt, på HM bland annat.

Såg massa fint där förra veckan.

Vi får se helt enkelt!

Säg dock gärna vad ni tycker   



Nu ska jag sätta mig på altanen,

äta glass!

Och börja läsa någon av mina nya böcker,

mys! <3


"alla vägar gåt hemåt"

 
 
Ingen bild

Ellinor

1 juli 2010 17:43

de kan du absolut ha! Supersnyggt med lite färg på klänningen på ett sommar bröllop!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards