Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Bettan - 14 mars 2012 19:45


 Telefonkontakt med min läkare idag.

Om de gav mig nåt speciellt?!

Nej det kan jag inte påstå.


Jag berättade hur det är med mig,

hur dagarna kan se ut och sådär.

Och som vanligt lät han inte nöjd

med mina svar.


Berättade om min obotliga trötthet,

bland annat.

Då detta är ett nytt symptom,

ett nytt symptom sedan vi Ökade

dosen på EN av mina mediciner.


Och trots min kortiosondos,

där jag innan blitt pigg som en mört.

Så har inte DEN piggheten lyst igenom,

tyvärr måste jag ärligt säga.


Nu känner jag bara Olust, Omotivation.

Trött, sleten, slut.


Och det han konstaterat i o med mina blodprover,

är att mitt blodvärde har gått ner.

En hel del ifrån November 2011.


Och medicinerna jag äter,

där vi ökade dosen.

Har ju påverkan på blodet.

Eller det är en biverkning som kan

förekomma att blodet påverkas.

Det är därför jag lämnar blod var 4 vecka.


Han tyckte vi skulle prova järn.

Han verkade tro att jag kan ha

järn-brist eller nåt sådant.


För imon ska jag in till den

medicinska dagcentralen och få

järn intravenöst.

Detta istället för att slippa

äta Ännu mera tabletter var dag.


Om det hjälper eller inte,

får tiden utvisa...

Jag är så pass trött på skiten nu att

jag orkar varken hoppas eller tro längre.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards