Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Bettan - 22 mars 2012 22:15


vilken röst!

vilka låtar!


otroligt vackert!

Av Bettan - 22 mars 2012 19:45

Magsmärtan jag hade i Lördags,

DEN vaknade jag med idag.

När de gör så ont att man inte kan

gå rak i ryggen, Då gör det ont!


Livrädd över en jävulsk dag.

Att de inte skulle gå om.

Att jag skulle få ha Så ont.


Men herregud, peppar peppar ta i trä!

För ett par panodil & några timmar

senare, släppte smärtan.

Kryss i Taket min själ.

Men min vanliga otur blev jag fan

lite chockad..

Men Glad, överlycklig så klart!


Då hela morgon blev kass,

allt blev för sent.

Blev jag sen till min date med

Fru Parnfelt & Ture och Tina & Thea.


Men jag mötte upp dem på lekplatsen

1½ timme försent Men även jag hann

leka av mig lite ;)

Hehe, gungade! Fan så kul!

Så underbart!

Kommer ihåg att jag älskade det som barn!

Ljuvligt! Härligt! Vilken känsla!

Vilka minnen!...

 

Hann så klart med en fika,

eller våfflor hemma hos familjen

Parnfelt. Gud så gott!!

Och trevligt att ses så klart :)


Tack Emilai & Tina för idag,

hoppas snart vi kan ses igen <3

Mitt humör som börjat kasst,

blev så klart bättre när magen

hade lugnat sig och jag fått

träffa mina kära vänner :)


Tyvärr blev jag på ur uselt humör

efter mitt besök på Jem & Fix i stan.

De stället är under all kritik!

Den personalen är kass!

Ingen service alls!

Och det här med att

"kunde alltid har rätt"

De vet de inget om!!!


Jag ogillade den affären innan,

då jag vet hur personalen ÄR.

Och hade inte vart för de låga

priset och att Pappa sa jag kunde handla där.

Hade jag Aldrig Aldrig kört dit!

Tummen ner till dess personal & service!

Och när man tror allt är frid & fröjd,

ja men då kommer Herr Migrän och

knackar på!

Givetvis öppnar jag aldrig.

Men den jävlen tränger sig på ändå..


Nu med en tablett intagen och redan

seeeeg får det min själv bli soffan

och lite tv eller nej En Film!

Första gången denna veckan som tv:n startas..

 




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards