Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg under januari 2009

Av Bettan - 22 januari 2009 21:07

Om ni hade sett det jag har sett,

hört det jag har hört och

upplevt det jag har upplevt..

..så skulle ni förstå varför jag Inte dricker alkohol!

Av Bettan - 21 januari 2009 17:31

Strax beger vi oss hem till mamms och papps på kålpuddningsmiddag :D

Så jävla gott ju!

Mammas mat är det bästa som finns dessutom <3

PMS

Av Bettan - 20 januari 2009 19:37

De flesta vänner man snackat med lider antingen av

Ingen PMS alls eller typ en vecka innan mens.


Själv så lider jag av det TRE VECKOR innan mens!

Det är fan katastrof!

Är så sur, har fan inget tålamod och retar mig på allt och alla..

Jag hatar det!

Vill inte må så här, vill inte känna så här.


Det är fan dags för preventivmedels byte!

Jag VET att det är p-pillerna som gör att det blir så här,

då jag haft ett uppehåll på ca 1 år från dem.

Och nu när jag började igen, kom all den negativa energin tillbaka!



Av Bettan - 19 januari 2009 05:38

Jaha så var det Måndag igen, bläää!

Helgerna går alldeles för snabbt, speciellt om man jobbar på lördagen.

Känns inte som man haft nån helg ju..

Men i o med jag sparar komptid till en låååång semester,

är det en smäll jag får ta att jobba en del lördagar ;)


Det positiva med jobbet, (nog det enda positiva med) är att veckorna går så snabbt. De bara springer iväg.. Och det är så jävla skönt!

Är lite djur denna veckan med och det gillar vi =D


Lön på fredag, jippie!

Av Bettan - 18 januari 2009 19:47

jisses säger jag, känns som om jag inte vart hemma nåt i helgen..

bara vart runt och flummat, haha!

nej men det är super kul att ha sakar och ting att göra om helgerna,

men samtidigt skönt o vara hemma och slappa :D

men som sagt vilket som passar mig bra, helg är bra!!

Av Bettan - 17 januari 2009 06:57

Idag är det exakt 7 år sedan min Älskade Farfar tog sitt sista andetag.

7 långa år har gått med mycket sorg och smärta..

Jag minns det som om det var igår.

Tiden läker inte Alla sår,

sorgen försvinner inte med åren,

känns som om jag saknar han mer och mer för var dag som går...

Att förlora någon man älskar mer än livet självt,

är det plågsamaste en människa kan vara med om, tycker jag!


SAKNAR!




*********************************************



VIVVI!!

vad roligt att du fann mig här =)

vet jag inte skulle blogga, men men alla kan vi ändra oss, haha!

Du måste ju skriva din bloggadress till mig, vill ju kunna läsa din!

Hoppas allt är bra, saknar dig min vän!

Av Bettan - 16 januari 2009 19:41

Det är så underbart att den nya säsongen med Let´s Dance har börjat =)

Jag älskar verkligen det programmet!

Har aldrig ens missat ett enda program under de andra säsongerna och det ska jag inte göra denne heller :D


Snart är de Melodifestivalen med, gött!

Även det är ett av mina favvo program ;)


Jobba imon, mindre skoj..

Men jag sparar ju komptid till en lååååång semester, hihi =)

Av Bettan - 15 januari 2009 03:52

Det borde vara förbjudet att stiga upp såhär tidigt!..

Iaf för att köra och jobba.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards