Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 29 maj 2009

Hipp hipp hurra för Mig Själv idag, haha!

Av Bettan - 29 maj 2009 11:00

Jaha då vart man 24 år, känns ingen skillnad mot de senate åren.

Jag är otroligt glad att jag inte lider av ålders komplex,

som jag har en del i min närhet som gör.

Varför gör man det lixom???

Det är ju så otroligt jävla löjligt!!!

Alla blir vi äldre, alla kommer vi bli gammla,

alla blir vi glömska, och alla blir vi rynkiga i ansiktet + alla annanstans kan jag tänka mig.

Men varför bry sig om det NU? Varför?

Fan ta vara på varje dag istället, lev varje dag med glädje.

Njut av livet nu!!! Skit i och oroa er för framtiden!!!

Jag känner inte heller någon stress för att skaffa barn,

som jag vet många av mina vänner gör.

Jag är fan bara 24 år, när jag tänker på det så är det jävligt ungt!

Jag ser mig fortfarande som ett barn, haha!

Jag vill aldrig bli vuxen!

Men visst vill jag ha barn, men inte nu. Inte nästa år lr året efter det heller.

Det kommer när det kommer lixom, inget jag tänker på nu.

Jag tar en dag i taget..


Idag fick jag i alla fall beskedet om den bästa födelsedagspresenten ever,

FLYGBILJETTER till Stockholm!!!

Åker ju till Stockholm för att förändra mitt liv :D

Den 8 Juni FLYGER jag dit och FLYGER hem den 11 Juni.

SATAN vad underbart!!!

I och med jag åker ensam denna gången är det extra underbart med bara 1 timmes resa, istället för 5 timmar på tåg.

Ja jisses, denna dagen kunde inte börjat bättre :D


Dessutom ser jag ju vår älskade lille Egon som en födelsedagspresent till mig på sätt och vis :D

Har även beställt ny mobil och abonnemang, som en present till mig själv, från mig själv, haha!

 
 
sofie

sofie

29 maj 2009 11:02

Gratuelerar på den stora dagen. Jag fyller med 24 på tisdag. Då e vi samma stjärntecken :) Kram Sofie

http://lindabergbrink.blogg.se

 
sofie

sofie

29 maj 2009 11:04

O j råkade skriva i fel adress det här e min blogg :) Kram Sofie

http://flumfi.bloggagratis.se

 
sofie

sofie

29 maj 2009 11:52

Tackar :) Du har en härlig blogg :) Kram Sofie

http://flumfi.bloggagratis.se

 
sofie

sofie

29 maj 2009 11:54

Är det ok om jag länkar dig? :)

http://flumfi.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Marina

29 maj 2009 20:14

Grattis till dig! Har hållt mitt löfte och INTE sagt något!
Kramar

 
maleena

maleena

29 maj 2009 22:54

Grattis =)

http://maleena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards