Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 31 maj 2009

Simmar för livet..

Av Bettan - 31 maj 2009 18:00

Haha, jag kan ju inte påstå att Egon älskade att bada idag.

Stefan satte i han en bit ut i vattnet sen simmade han för sitt liv in igen,

han gick inte i självmant.

Men de e klart han e ju bara 9 veckor och har aldrig gjort nåt liknande innan.

Kan lova han kommer älska det precis lika mycket som de andra badodjuren sen, bara han blir större och får prova på att mera :D


Morsdag idag ja, vilken överskattad dag!

Det är ju bara handlarnas dag,

ett sätt för att få oss lättlurade människor att handla mera.

Lika så farsdag ju, vem har kommit på dessa dagar egentligen???

Man ska väl kunna visa sina föräldrar vilken dag som helst hur mycket dem betyder för en..

Men jag är inte sämre än nån annan, så klart har jag och broder tuck köpt nåt till mammsen.

Men endast nåt litet, lixom bara för att man ska ha köpt nåt.

Blev stora trisspaketet, 200kr och sedan ett sådant där ljus Mamma,

stod det på sen en fin text. Luktar vanilj, helt ljuvligt!

Finns även med andra texter på, fina tycker jag dem är :D

Det blev samma Morsdag paket till Stefans mor, vi gav dem paketen igår här på mitt kalas. Två flugor i en smäll lixom ;)

Och vid 19.00 tiden ska vi vara hemma hos Mamms och Papps på middag, trevligt och gott! Blir kasslergratäng och efter det jordgubbar med glass,

värsta Midsommar känslan :D


Om en vecka vid denna tiden kommer jag vara så nervös att jag skulle kunna krypa ur mitt eget skinn!!! weeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D


 
 
Emelie

Emelie

31 maj 2009 21:48

Hejhej!
Hoppas allt är bra..
va är de du ska göra om en vecka? blir ju nyfiken=) Hälsa Stefan!

http://Leanderson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards