Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg under maj 2009

Av Bettan - 26 maj 2009 14:57

FAN!

Lider av ett halsvirus och infektion i kroppen.

Sänkan var på 28 och normalt ska den vara på 8.

Där av infektionen.

Finns ju fan ingen medicin mot virus heller,

pencillen lr dylikt hjälper ju inte.

Så det blir att härda ut och hoppas det går om snabbt.

Skulle vila och dricka mycket, suck!!!

Jag har ju inte tid att vila!

Men de e fan lika bra att lyssna på dem, annars slutar de säkert med en förkylning och feber. Och det Vill Jag Inte!!!

Av Bettan - 26 maj 2009 10:46

Klockan 13.00 ska jag infinna mig på samariten.

Har sjukt ont i halsen och är rädd för att det är halsfluss.

usch!

Semester och vara sjuk, blääää!

Av Bettan - 25 maj 2009 12:35

Idag firar jag och mannen min 3 år tillsammans.

3 helt underbara år.

3 år av lycka och kärlek.

3 år som kommer resultera i många många år till tillsammans :D


"jag är världens lyckligaste"

Av Bettan - 24 maj 2009 10:48

Jaha dår var man några dagar in på semestern!

Underbart!

Men ändå jobbigt, jobbigt med liten valp!

Stiger upp ungefär 4 gånger varje natt för att det ska ut och kissas och bajsas, det stör hela sömnen!

Men i slut ändan är det värt det :D

Bara man tittar på lille Egon så smälter man, han är så söt!


Jag blir i alla fall bra förbered på att skaffa barn, haha!

Och jag ser hur det kommer att bli, för Stefan vaknar då inte av Egon.

Så varför skulle han vakna den dagen det blir barn med i bilden? :P

Haha, jaja länge tills det kommer barn in i denna familjen så det är inget jag behöver fundera över nu :D


Idag måste altanen städas!

Så att jag kan njuta där om dagarna nu fram över :D

Men även för att det blir grillparty här på Fredag (min födelesedag!) och på Lördag blir det kalas för Mig ;)


"and the hardest part of all..."

Av Bettan - 21 maj 2009 09:30

jaha då har man vaknat upp på sin första semester dag,

haha kan fortfarande inte tro att det är sant!!!

tänk att jag behöver Inte gå till jobbet på ÅTTA VECKOR!!!

otroligt!

ska ju dock dit och hälsa på tänkte jag, måste ju visa upp min lille gosse :D

sen tänkte jag baka och bjuda på något när jag fyller år Nästa Fredag ;)

måste även dit och få hjälp med att sända papper och dylikt till försäkringskassan, har ju aldrig vatt sjukskriven innan nämligen.

så en eller två gånger blir de nog besök där, haha men bara besök!

jag slipper gå in och jobba och se de där förbannade kycklingar, jippie! :D


jaha nahe, dags att käka upp knäckebröden sedan bege sig ut på en promenad med dogsen och sen, så ska vi hämta EGON :D


Vivvi <-----  ja vi måste ta och ses när du är hemma! jag har ju ledig och har all tid i världen nu :D hör av dig! saknar dig sunshine, puss å kram!


"will it never be the same?"

Av Bettan - 20 maj 2009 21:49

HAHA, semester i ÅTTA VECKOR nu!!!

Känns helt overkligt och så otroligt bra,

är så glad!!!


Imon hämtar vi Egon oxå,

och det gör ju mig ännu gladare!!!

Känner mig som världens lyckligaste just nu :D


"do you believe?"

Av Bettan - 16 maj 2009 18:13

Ja dit bär det av imorgon, utställnings säsongen drar ju igånga nu.

Trevligt :D

Kommer dock inte bli jätte många vi ska på nu i sommar,

i o med vi får hem Egon. Han måste vara minst 4 månader för

att få ställas ut, lika så för att han ens ska få följa med på

utställningarna.

I September blir det i alla fall Öland,

vi har bokat stuga där en hel helg.

Ska bli mycket mysigt!

De blir vad vi får för utflykt denna semestern.

Men de gör inget, skönt att vara hemma.

Vi har ju Egon :D

Sen så har vi massor att göra här hemma med,

saker som inte blev färdigt förra året och så.

När man är hus ägare, då har man Alltid att göra :D


"Can you keep a secret?"

Av Bettan - 13 maj 2009 21:14

Igår blev det 5 km svett uppe i Långasjön.

Fan vilken underbar natur att promenera i,

lugnt, harmoniskt och så jävla vackert!!!

Nästa gång ska jag ge mig på 8 km där uppe,

inte gått den innan så det ska bli spännande

med nya vägar att utforska :D


Imon är det Endast en vecka kvar för mig att jobba,

sedan blir det 8 veckors ledigt, UnderBart!


"du och jag tittar nog i olika speglar, för smala ting verkar bli breda"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards