Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Bettan - 6 mars 2009 05:44

Jippie!

Denna veckan har inte riktigt gått så snabbt som dem andra,

andledningen är säkert för att vi ska va lediga Måndag, Tisdag och

det har vart de enda man tänkt på ett ungefär,

man vill bara tiden ska gå snabbare hela tiden..

Hehe, min teori av det hela :D


Men, jag ska jobba på Måndag. Både vill och inte vill, men det är ju helt frivilligt, jag själv som har bestämt det. Så det är bara att bita i de sura äpplet.. OM det nu blir jobb, dem är ju så satans lustiga på jobbet och kan inte ge några raka besked. Jag menar det hade ju inte vatt fel och vetat det någon dag innan om de blir jobb lr ej.


Men jag ska i alla fall ringa gyn idag Igen, fan ringa dit är ju värdelöst!

Alltid, alltid upptaget!

Måste flytta min tid på Måndag morgon, hoppas på att dem har en senare tid, lr en Tisdags tid.


I helgen har vi inget planerat, stört skönt! Kan bara göra vad som helst som faller en in :D Ljuvligt!


Tisdag där emot ska vi till en Kennel och hälsa på :D

Ska bli trevligt. Hoppas kvinnan som har det är bra och trevlig, som en uppfödare ska vara. Om allt stämmer mellan oss, börjar den lååånga väntan till valparna födds.. runt den 25 Mars.

Och det som är jobbigast är att vi vet ju inte än om det blir en brun gosse eller inte.. Hoppas hoppas hoppas!

Se nu till att hålla tummarna för oss :D

Nahe dags att käka upp gröten nu, mums!



"du vet vi lever i ständiga tron på odödligheten men benny dog..."

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards