Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Bettan - 11 mars 2009 18:09

Ja frågar ni pappsen min så har jag blitt med en vandrande pinne, haha!

Mammsen och pappsen var här på middag igår och då berättade dem att mamma hade haft en kopparspiral som hade vandrat upp i magen, detta var år 1986. Och jag kan ju säg att det är inget man vill höra när man just själv satt in en kopparspiral. usch! Men men, har ju mest hört nackdelar om att men jag måste ju prova själv.. få mig en egen uppfattning, har jag tur så kommer det funka perfekt på mig :D det är det jag hoppas på i alla fall!


Ledig dag igår, ljuvligt! Var ju på kennelbesök :D och det gick perfekt, stört skön dam som hade kennlen. Så nu går vi bara och väntar på att det ska valpas :D runt den 25 Mars är det sagt.. Vi hoppas på en brun gosse, men skulle de inte bli några bruna hanar, tar vi en svart, fina dem med :D

Eddy eller Egon !?!

Det är namnen vi väljer mellan :D Jag läste i tidningen idag att Egon har namnsdag Idag, på Bills födelsedag.. Så det hade ju passat med Egon :D

Men jag känner mig själv, jag kommer vela fram och tillbaka måååånga mååånga gånger till, hehe!


Idag fyller min älskade lille Bill 3 år, tiden bara går och går, för snabbt!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards