Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Bettan - 26 mars 2009 05:48

..Ja det är jag det.

Förkyld som fan än, och det är sjukt jobbigt!

Helt skinnflådd på näsan efter allt snytande ju, blääääää!

Och jobbet för fan inte det bättre heller,

har varit så sjukt kallt nu dessa dagar.

Har fan fått ha långkalsingar på mig, och då är det kallt!

För jag brukar då fan aldrig frysa annars, men det har jag gjort dessa dagar.


Vinter har det blivit igen med, känns tradigt.

Och det kommer från mig som älskar snö och vinter!!!

Men jag vill faktiskt ha vår nu, trodde ju verkligen den var kommen förra veckan då solen sken mest hela tiden.

Men så vaknar man i förrgår med 20 cm snö ute, chock vad!

Visst dem hade sagt snö på radion, men lixom de trodde man ju bara lite grann på, Typ som att de skulle bli för nån vecka sen, med några centimeter snö som sen vart borta när vi körde från jobb.

Igår visade det TIO MINUS ute med, chock då med, Ja! Haha, idag är det 4 minus inte lika chockerande för att vara i slutet på Mars.


Igår kväll var jag hos Martina och Thea, världens mest goaste unge asså!

Vi ritade hon och jag, haha jag ritade mera än henne :D

Vet ju hon är för liten kanske för block och kritor, men vadå då.. måste lära henne i tid, kanske kan hon bli konstnär när hon blir stor? hehe :D

Det var i alla fall lika trevligt som vanligt att träffa Tina och Thea.

Och nästa gång vi ses kommer det bli i deras nya lägenhet i Karlshamn, så spännande ju! :D Lill tösen ska få eget rum och allt :D


Nahe dags att bege sig snart tror jag nog, måste ut och starta bilen nu :D

Så det kan bli lite lite värme!



"jag har aldrig tänkt på hur jag ska dö. men att dö för den man älskar verkar vara ett bra sätt"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards