Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Bettan - 22 mars 2009 21:06

i alla fall för denna helgen.

Kalas idag nere på Krokås, 1 års och 33 års kalas.

trevligt!

vi träffar Stefans släkt alldeles för sällan så det var skoj,

vi ska se till att bli bättre på att gå på kalas nu har vi sagt.

men det är ju inte alltid man kan heller, men de löser sig.

vi blev bjudna på konfirmation med i april, så redan då träffar vi släkten igen :D


Blev en två timmars runda längs med ån igår, kunde fan inte hålla mig inne längre. Tvungen ut och gå med dogsen, trotsa min förkylning.

Och idag ja då har jag fått mitt straff, det har satt sig på halsen nu med, pratar som en karl och hostar mest hela tiden. Men det var det värt :D

Asså naturen längs med ån är ju helt otrolig.. Så jävla vackert och fridfullt!

Mörrums ån är ju Mörrums stolthet med så :D

Fiskepremiär nu till helgen med, nice!

Kanske blir det en runda till Laxerian i helgen och käkar årets första kulglass :D


Nahe dags att slänga sig i soffan, får la kolla på Beck.

Men denna Beck filmen är inge bra, inte alls bra!

Gillar inte att Margareta dör i denna, det fördärvar det hela...

Kan ju hoppas att de kommande Beck filmerna blir lika bra som dem andra alltid varit :D



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards