Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Bettan - 8 mars 2009 19:13

Ja en resa dit vore inte fel :D

Men jag kan tipsa er om filmerna, Madagaskar 1 & 2

Toppen filmer verkligen, hehe!

I alla fall om man gillar tecknat/animerat, som jag gör :D

Humor har dem oxå, i massor!


Dagen idag har inte erbjudit för mycket, mest slapp och lite handlande på Coop. Annars inget.. Så det ska vara ibland tycker jag, känns bra!

Men inte varje helg, men en helg som denna då vädret har sugit så går det bra, hihi! :D


Snart börjar Bones, följt av Beck :D

Eller om vi tar en annan film istället för Beck kanske.. Känns som om de inte vart så länge sen man såg just denna Beck film.

Har ju filmen Changeling liggandes här, har hört den vart bra så de får kanske bli den istället. Den är ju verklighets baserad oxå, såna filmer brukar verkligen vara bra :D


Jobb imon, men alla andra är lediga. Men men vad gör man inte för att spara sin komptid inför min låååånga semester ;)

Jag hoppas inte det blir för många timmar, vi får se helt enkelt. Till middag hade vatt lagom.. Ledig Tisdag hela dagen i alla fall :D

Efter jobb blir det iväg och köpa födelsedags present till Linda som fyller år på Tisdag :D spännande!


En konversation mellan mig och Sofiiii på jobb

S. Vad ska ni käka till middag idag?

J. Det blir bara lite potatissallad och grillade vingar.

S. VA? Kan man köpa potatissallad nu???

J. Haha, ja! Varför skulle man inte kunna det?

S. Jag trodde bara det fanns på sommaren!!!

J. SKRATTAR och säger, Detta ska du få höra lääänge Sofiiiiii :D

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards