Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Bettan - 10 september 2010 18:30

Ohh my good!

Ännu en arbetsvecka har gått,

och snabbt har de gått.

Hehe, otroligt härligt!


Men attans vad trött jag

varit denna vecka..

När klockan ringt har jag

knappt orkat öppna ögonen.

Obehagligt!


Vatt dåsig och slö på jobb med,

extremt trött lixom.

Jobbigt!!!


Funderat lite,

kanske har jag näringsbrist?!

Jag är dålig på att äta

grönsaker och frukt..

Måste bli bättre!

Sluta med allt gott hela

tiden oxå..


Haha, lättare sagt än gjort kanske.

Men iaf värt ett försök.

För mycket socker bli man oxå

trött av sägs de..


Rädslan för att bli tjock igen

ligger under ytan!

Dags att ta tag i saker och ting,

gotte EN DAG I VECKAN!

Äta mera frukt och grönt!

Helt klart värt ett försök   


Imorgon ska jag bara ta dagen

som den kommer..

Inget planerat, gött!!!


Söndag är det utställning igen,

Sofiero slottspark i Helsingborg.

Sista utomhus utställningen

för i år.

Vackert ställe där det är.

Bilden avgår 5.30


Så imorgon är det jag som tar

sovmorgon, nice!


Dags för promenad med dogsen,

följt av fredagsmys i soffan.


Livet är vackert <3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards