Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Bettan - 11 september 2010 22:00

Körde bror min till jobb,

även hämtade honom.

Och fixade ett par ärrenden

till honom under tiden han jobbade.

Är jag snäll lr snäll???

Allt för bror <3


Och fan vad underbart att man

inte dricker alkohol..

Typ en hel dag förstörd dagen

efter ju.

Inte så bra att köra bil lixom.

Och behöva be andra,

nej usch.

Det är då inte min stil.

Men inte heller ett bekymmer för mig,

då alkohol aldrig rinner ner för min

strupe, vilket är dö nice!!!

Skulle kunna kalla mig

stolt nykterist, hahahaha!   


Blev en del annat gjort oxå,

klippte gräset hos dogsen.

Cyklade med Egon & Bosse

och efter den en runda till med Bill.

(Cykling med hund är bra,

när man gör det i rätt takt.

Det ska ske i deras trav

så att säga.

Lugnt och fint.

Folk som cyklar med hundar

där hunden springer som en

galning, dem borde skjutas!

Min åsikt!)

Och när jag var hemma igen,

klippte jag gräset på framsidan.

Ljuvligt med en klippt gräsmattan,

it look's good!


Fördrev ett par timmar hemma hos

mammsen och pappsen.

Blev bjuden på middag,

nice som vanligt!

Stefan han har jobbat över ikväll,

hemma vid 21.00 tiden.


Den senaste timmen har vi

packat inför imon.

Då det är utställning i Helsingborg,

Sofieros slottspark.

Underbar utställning,

så vackert där!


Dags att sova,

då klockan den ringer

vid halv 4 - 4   

Irene & Gullvi hämtar

oss vid halv 6.

Då gäller de att vara klar!!!

"time goes by,

but never comes back"


 

Av Bettan - 11 september 2010 09:30

Jag har inte mycket tid att se på tv,

det är inget jag prioriterar.

Hundarna är mitt intresse,

det är dem som får min tid.

All min tid.

Och jag älskar det så klart,

livet med hund är underbart <3


Så det jag vill se på tv,

spelar oftast mamma in.

På gammla hederliga VHS,

och det funkar kanon!

Bones 20.00 Söndagar,

Och Medium 22.00 Måndagar.

Visst kanske hinnar jag se

det nån gång..

Men oftast inte..


Innan var det oxå House,

Tisdagar någon gång.

Men när de även gick

på kanal plus,

typ två säsonger förre

kanal 4.

Och där ramlade man på

det ibland..

Då blev det rörigt.


Så jag la ner detta House,

tyvärr.

Då han verkligen är en favvo.

Och en säsong står här i

dvdhyllan.

Även tänkt köpa mera House.

Ska även köpa Bones boxarna.

Kul att ha,

kolla när man vill!


Men när har jag tid med det???

Haha, den som lever fårse..


Sov till nio idag, nice!!!

Nu är det dags för smörgås,

äggasmörgås, gott!!!

Sen ska jag skjutsa bror till

jobbet, vid elva tiden.

Efter detta är dagen fri..

Vad jag gör,

får bli som en överraskning, hehe!


Trevlig Lördag!

"slutar alltid kärlek med bråk?"



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards