Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Bettan - 18 september 2010 20:06

 

Bilder ifrån Danmark idag.

Tage & Irene.


www.ritous.se


 

Av Bettan - 18 september 2010 20:00

Igår kväll var det dags för min och Camillas

först 3D bio.

Och jag ska säga att jag gillade det INTE.

Jag blev inte alls imponerad.

Bara besviken!

Jag trodde det skulle ge så Mycket Mer effekt,

än vad de gjorde..

Nej usch!

Inget jag kommer gå på igen,

jobbigt med glasögonen med.

Dem skavde här och där,

dessutom var de precis som om

dem var flåtiga på något vis i visa vinklar.

Tummen ner till 3D!!!


Men filmen den var BRA.

Men bäst var så klart sällskapet <3


Dagen idag har tillbringats i Danmark.

Vi åkte med Irene & Tage,

som sällskap.

Mycket trevlig dag!

Och bra för Tage gjorde det med,

bland ca 35 hanar.

Blev han placerad 4.

Otroligt!

Men klart så snygg som den hunden är,

skulle han ju vunnit <3

Men det fixar Tage nästa gång!

Har han fixat att bli Svensk Champion,

kommer det Danska oxå.

Det är jag övertygad om   


Nu får det bli lite gott & blandat,

och kanske en film?

Eller Bones & Medium som jag har inspelat?

Får se vad jag känner för när jag sitter där..


Trevlig Lördag!

"losing you?

losing me?"



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards