Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 23 mars 2012

Drömmen om romantik & gull i gull.

Av Bettan - 23 mars 2012 11:30

Romantik är inte min grej.

Massa gull i gull och sånt,

nej det är så INTE jag.


Eller?!


Innerst inne har jag nog en

liten liten dröm om det iaf..

Drömmen om att bli överröst

med kärlek & gull i gull.

Men har inte ALLA denna dröm??


Stefan kommer hem.

Om än bara för en stund

eller ett par tre timmar,

så kommer han hem.

KUL! Verkligen KUL!


Det jag menar med min "inre"

dröm om romantik och gull i gull.

Kan ju beskrivas såhär...


Drömmen hade vart om Stefan ringt

och sagt:

"jag kommer hem! bara ett par timmar,

men jag kommer hem för jag saknar dig"

 

Stefan ringer och Det han säger är:

"jag kommer hem. jag måste till tandläkaren.

men så får jag ju träffa er oxå, lite iaf"

 

Stefan berättade igår kväll när vi pratade

att han bitit av en framtand.

Och idag var smärtan värre.

Och i o med det ska ut i fält nästa vecka,

vill han ha detta fixat!

Helt klart förståligt.

Tandvärk är något av det värsta man

kan ha ju..

Så han gör verkligen rätt i att köra hem

och få det kollat på, hoppas de kan hjälpa honom.

 

Tyvärr är jag rädd att det kommer bli en dyr hemresa.

Först och främst bensinen.

Men sen tandläkaren, usch!

Alla vet ju hur dyrt det ÄR hos tandläkaren.

Överdrivet dyrt! Skrämmande dyrt!

MEN olyckor händer så lätt, inget man kan hjälpa.


Och helt ärligt skiter jag i DEN kostnaden just nu.

Jag är bara så glad att min man kommer hem.

Att jag får träffa han!

Om än bara för en liten stund, så kommer han hem.


Jag är så glad, helt överlycklig!

Skuttar mest runt här hemma, weeeiiiiii!

Att en olycka kan bli sådan lycka <3

 


 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards