Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Bettan - 9 januari 2012 23:00


...skulle klara av att ha min mage.

Min sjukdom.

Att ständigt vara i behov av toalett.

Nytt ställe, de första man kollar är

vart toaletten är.


Behov av toalett är fel dessutom.

Då man som jag är hundägare,

mycket ute och går...


Och då finns de fan ingen pryd-het.

Jag har aldrig varit pryd eller svårt

att prata om sådant man inte ska lr borde prata om.


Fula ord kommer det ofta ur min mun.

Det är bara sådan jag är.


Sätta sig i baken när man behöver är inget problem.

Är man nödig som är man.

Måste man så måste man.

Det gäller fan alla.


Alla går på toa,

alla pissar och skiter.

Varför göra en sådan

stor grej av något så naturligt??

Nog om detta SKIT prat,

haha!


Idag kom det snö, ca fem centimeter

hade lagt sig på vägen.

En halv timma på sin höjd snöade det.

SEN kom regnet!!


Vilken STOR jävla mening att snön kom

överhuvudtaget då!! NEJ!!


Helt ärligt blev jag oxå besviken över

att snön den kom.

Varför kommer den nu när den inte kommit innan??


Nej Tack, har den hållt sig borta så här pass länge.

Kan den fan fortsätta med det...

Jag känner nu att jag vill inte ha vinter & kyla.

Nej Nej Nej, det är rätt bra som det är!


Förutom väldigt blött och trist,

men det får gå.

Det är iaf inte FÖR kallt.


Samtidigt som jag känner såhär,

vill jag ändå ha snö och kyla.

Kluven som fan!!


Allt har sina FÖR och NACKdelar.


Men ärligt så tror jag inte de kommer

blir mera vinter än det vi har nu.

Faktiskt.

Men det är bara vad JAG tror.

Den som lever får se!!

Här hemma är det iaf ljust och glatt.

Julen städades ut i lördags.

Och med vanliga lampor i alla fönster,

blir det ljust på ett helt nytt sätt.


Det känns mera HEMMA nu.

Det känns bra.


Julen kändes så jävla kort detta året.

Varför?!

Ingen aning, allt var som de brukar lixom.

Kanske tiden bara gick snabbare!?


Hela jävla året 2011 har gått så snabbt,

att när jag tänker tillbaka blir jag nästintill

lite lite mörkrädd över att...


Weird.

Något som stör mig är att min trötthet

den försvinner om kvällarna.

När jag borde vara trött,

när jag borde lägga mig tidigt.

SÅ NEJ, pigg och alert.


Fått sjukt svårt att somna,

vrider och vänder mig läääänge.

Ibland timmavis, otroligt jobbigt..

Störigt och irriterande.


Jag som Alltid innan kunnat sova

när lr vart som lixom.

Bara lagt mig och slocknat..

Men NU, nej nu går de inte.


Suck.

puss och kram

bitter fittan <3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards