Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Bettan - 14 januari 2012 21:15


Solen har lyst så vackert hela dagen.

Det har vart kyligt men härligt ute.

Dagen kunde vart perfekt..


Men det som felar är min mage,

det är KAOS.

När varje steg man tar är lika

med en knip-övning, ja då är

det fane mig inte kul alls.


Helst velat vara inne dagen lång,

gråtit och tyckt synd om mig själv.

Men vad hjälper det?

För stunden kanske, men inte mer.


På med en binda bak och fram,

sen är de bara att se glad ut.

Välkommen till min verklighet!!

(berättar de inte för jag vill

att någon ska tycka synd om mig.

säger de till de jävlarna som tror

att jag inte är kass i magen.

till dem som snackar och inte

vet vad de snackar om..

till dem som ifrågasätter min sjukdom.)


Jag har dock fått lite hundträning gjord idag,

två blodspår lagda till valparna.

Och så appoterade vi med Bosse.


Passade även på att leka fotograf med

Bosse, Bill & Lennart.

Haha, jag tyckte de vart skoj iaf :)

Då Stefan var och tränade med Egon & Bodil,

fick jag ju roa mig med något..


Billan och jag tog oss en kvällspromenad,

ljuvligt med ny musik i MP3!


Redo för spår.


        

Ett lyckat spår blev det med.

Han är så duktig Lennart.

Snart dags för anlagsprov tror jag, hihi!


      

Bosse på hel spänn medans Stefan lägger

ut appoteringsfältet.


 

Inte lika roade som jag, hehe!!

         

Två snygga grabbar från Ritou's Kennel.

   

Söt som socker!

    

Fågel-skådare ;)


      

Givetvis det berömda labbe-rycket !!!

 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards