Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Bettan - 15 januari 2012 21:30


 


Menar så klart sov ställning,

vad trodde ni?!   


Detta är Lennarts favvo position under hans tid i drömmarnas värld.

  


Ännu en bra dag avklarad,

om man bortser från magen och migränen som legat på lur...


Valpträff i Hopatäppet i förmiddags,

som vanligt KUL.

Vädret vart ju kalas,

dock kallt.


Lustigt att så fort de kommer ner på nollan,

eller knappt en minus.

Fryser jag så jag skakar.

Det är sån skillnad på de och plusgraderna  vi haft.

Vi har blivit bortskämmda helt klart!...


Vid två tiden befann vi oss nere i Sölvesborg på

invigningen av det nya Hundcentret som öppnat.

En inomhus hall att träna i,

plus massage och lite rehab.

Mycket Bra Initativ att öppna detta tycker jag.


Vinter/höst och träna hund,

det är inte alls lika kul

som vår & sommar.

Det är fakta!

Men med denna hallen kan det nu

bli lika kul året om kaa!

TOPPEN!

  


Eftermiddagen och kvällen har jag njutit av ensamheten.

Stefan har vart i Vånga och tränat med Egon.


Jag har fixat och trixat här hemma.

Sovit på soffan en stund,

bara allmänt haft att lugnt.


Jag både gillar och inte gillar ensamheten.

Men ibland är det riktigt skönt.

Som sambor tror jag det behövs...

En viktig del i ett förhållande.

 

NU, läggdags.

Hoppas på en lugn och en god natts sömn.


Och måtte dagen gå snabbt imon,

så att Tisdagen kommer och min läkare ringer.

 

För nu orkar jag inte mer.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards