Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 19 mars 2009

Migrän och förkyld.

Av Bettan - 19 mars 2009 15:14

Migrän, den smärtan går inte att beskriva.

Det gör så ont, ont hela tiden.

Vad du än gör så gör det ont, hela tiden ont.

Tycker jag har haft migrän för mycket nu,

snart dags att uppsöka läkare tror jag.

Jag skulle behöva starka tabletter, som gör att smärtan går om, direkt.

För man vill inget annat än bli av med den...

Var på apoteket innan och köpt Eeze,

dem har jag haft innan men de har inte hjälpt.

Tänkte ge dem en sista chans, för nu stod de att man kunde ta två åt gången, och det funkade.. Smärtan försvann.

Hoppas nu dem fortsätter funka, tills migränen kommer näst.

Annars för det bli ett läkar besök, orkar inte med Den smärtan mera.


Förkyld är jag oxå, sicket skit!

Hatar att vara förkyld!!

Vaknade imorse och mådde allmänt skit.

Förkylningen har brötit ut redigt nu, och jag hatar det!


Hoppas inte jag smittade någon på Babbes kalas igår bara,

för det var himmla trevligt.

God mat och tårta :D

Tack Babbe med familj!


Nahe nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på en av mina nyinköpta dvd-boxar :D ljuvligt!!!


"would you be my hero baby?"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards