Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 14 september 2010

5 biljetter.

Av Bettan - 14 september 2010 16:15

I Lördags när jag käkade hemma hos

mammsen och pappsen.

Kläcker mor ur sig att hon

har 5 bio biljetter!!!

Som går ut på Fredag!!!


Snacka om dålig framförhållning, haha!

Men iaf,

bara att tacka och ta emot.

Bio kan man alltid gå på,

alltid går de något se värt.

Är de dessutom gratis så, hihi!


Ikväll ska jag och Stefan se,

Salt.

En action med Angelina Jolie.

Kollade just trailern,

verkade bra!

Men sånt har jag haft fel om innan, tyvärr..


På Fredag kväll ska jag och Camilla

gå på bio, då blir det en i 3D.

Ska bli spännande,

första gången jag ger mig på nåt sånt.

Då är det Resident Evil Afterlife.

Även den trailerna kollade jag nu,

och även den verkade bra!


Men jag ska INTE ha några förhoppningar,

jag blir tyvärr oftast beskiven sen.

Men som sagt,

gratis bio, ÄR kul!


Verkar som om hösten har kommit

på allvar nu..

Regn mest hela dagen idag,

och de kalla vindarna är på plats.

Fan de blåser rakt in i benmärgen,

brrrrrrrr!


Dags för mera kläder på sig,

känna sig som en stoppade korv bara.

Haha, allt för att inte frysa iaf.


Jag som planerat och klippa gräset idag,

men nej då.

Det kan jag ju glömma, jobbigt men sant.


Får bli att äta något litet nu,

sen köra och handla lite granna.

Sen blir det slapp fram till bio:n!


Trevlig Tisdag <3

 
 
Ingen bild

Marina

14 september 2010 19:31

jag har sett Salt och om man gillar en riktigt actionfilm så blir man inte besviken...tyckte dock hon var lite i smalaste laget...får se vad du tycker
Resident Evil verkar jättebra!
Kram

 
Ingen bild

Ellinor

15 september 2010 17:43

Salt är bra om man gillar action, jag gillar inte det överdrivet men jag tyckte den var bra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards