Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Bettan - 1 juli 2010 22:30

 


Gladare och härligare unge än Thea finns inte!

Punkt slut.

Tyvärr var de inskolning på dagis denna dag,

så jag och Tina fick gå på stan ensamma.

Men vi käkade en god frukost ihop,

innan dagis kl 10.

Och jag hoppas inte de kommer dröja så länge till vi ses igen,

den gången ska så klart Thea fjant hänga med.


Hade önskat jag och Tina tillbringat ett par timmar till på stan,

men mammsen min var klar på sjukan redan vid ett tiden.

Så då bar det hemåt igen.


Men vi hann iaf med shopping på HM,

och en super god fika.

Jag tog jordgubbspaj med vaniljsås,

33kr, en mer 12 kr.

SATAN så dyrt!

Skönt man aldrig gjort sånt i vanliga fall,

alldeles för snål för det..

Eller ska jag säg ekonomisk!?



 


Ett par knall blåa jeans, ett par mörk gröna "shorts"

och en färgglad klänning.

Det blev mina fynd på HM,

mycket nice!


Men fan jag är snål när de gäller kläder,

inget jag väderar höga pengar på.

Kollar alltid REA avdelningen först.

Jag är av sådan sort att jag kan knappt

hålla mig ren en hel dag..

Och jag har en förmåga att få fläckar som inte går bort

eller lyckas jag få ett hål.

SUCK!

Hur kul tror ni de är med dyra kläder då?

Nej Tack!

Billigt och bekvämt,

så ska det va!


      


Gotte gris som jag är,

svängde jag inom Mc'd på vägen hem.

Tvungen att prova Mc Flurry Marängswiss,

10 kr nu på kampanj.

10 kr var den värd,

men fan inte 21 kr som är vanligt pris.

Orkade så klart inte hela,

utan Peppan fick resten när vi var hem kommna.

Min älskade gammla dam <3


 



  


Kvällen har spenderats uppe i Askaremåla,

där har vi appoterat med dogsen.

Via båt och allt.

Mycket kul!

Jag bara älskar att vara utomhus,

ute med hundarna,

se deras glädje,

hur dem arbetar,

ja allt där till.

Det är det jag lever för!

Finns inget annat som gör mig lyckligare.

HUNDAR ÄR LIVET,

hihi <3




"med ärren som du bar"





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards