Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Bettan - 2 juli 2010 11:00

Kan beskriva dagen igår som himmlen,

och dagen idag som helvetet!!!



Irene frågade mig igår

hur de hade vatt med migränen.

Inte haft nåt på några veckor nu,

svarade jag.

Vilket vatt jävligt nice!

Antar jag skulle sagt;

"peppar peppar ta i trä"

efter jag svarat...

Idag vakna jag migrän!


EN migrän tablett kvar,

som inte ens hjälpt innan.

Läkaren min hade gått på semester,

så Måndag ska jag till någon annan.

MÅNDAG!

Jävla skit, hur ska jag överleva idag?

Tänk om jag får att mer i helgen?


Jag har lovat mig själv,

att blir de för jävligt.

Riktigt riktigt jävligt,

så blir det akuten.

För då måste jag få nåt

starkt mot huet.

Smärtan är olidlig!


Nu ska jag in till apoteket,

köpa de starkaste dem har i

värk hyllan.

Sen hoppas på ett mirakel,

att kanske JUST idag något hjälper.


"please,

have mercy on my soul"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards