Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Bettan - 31 juli 2010 21:30

Då har jag varit i farten igen,

hihi!

Men själv klart bara REA!!!

Idag var de verkligen REA,

så billigt att de var löjligt!


En sport affär som skulle läggas ner

i Malmö, ute vid Svågertorp.

Tur pappsen han hade sett

annonsen i Kvällsposten,

annars hade vi aldrig kört dit.

TUR han såg den, hihi!


Nu är till och med vinterjackan inköpt,

underbar dessutom!

247kr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha, otroligt men sant!

 



Nya promenad skor,

249kr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sjukt billigt!!! då dem har kostat 900kr!!! haha!

 


5 st toppar,

235kr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! helt out standing! ord.pris 200-300stycket, hehe!

 



I love shopping,

I love REA !!!

Så jävla mycket roligare att handla då.


Utöver detta på bilderna,

köpte jag ett par shorts, två t-shirts och två huvtröjor till Stefan.

Allt som allt tillsammans,

1222kr!!!

OTROLIGT!

Så billigt, haha!

Inte fattat det ännu   


Blev lite andra affärer oxå,

HM, dressman, Hööks, Bauhouse.

Men inte i nån av dem fyndade jag

som i sport butiken, hehe!


Vatt mycket utflykter denna vecka,

Tyskland med bror <3

Igår var vi i Höör,

TEBA hade lite utställningen med hundsaker.

Blev inte överdrivet mycket,

lite tugg och sådant till dogsen.

Annars inget att ha..


Härligt med utfylter tycker jag!

Kul att komma iväg,

kul att göra saker!

Sådant gjorde jag aldrig innan,

innan operationen.

Då var de inte kul.

Var de inte mycket som var kul då?


Nu känns allt kul,

livet är kul!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards