Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

Deppis!

Av Bettan - 25 juli 2010 12:00

    

Asså vad är de här för väder?

Kan man bli annat än deppad?

NEJ!

Så jävla tråkigt..

Blir så arg!

Men till ingen mening,

för vädret kan vi inte styra över.

Men sol och värme önskas IGEN!



Igår träffade jag Martina & Thea på Karlssons,

vi shoppade lite sen tog vi en fika.

Lika trevligt som vanligt <3

Vi bestämde att ses en annan dag

nu under min semester.

Jag tar och kör till K-krona en hel dag

eller nåt..

Ser jag redan fram emot!

    


Östersjö är slut,

Torsdags var jag och mamma där.

Ingen höjdare,

samma saker hela tiden.

Visst de som affärerna hade var ju lite kul,

men satan så möt folk!

Och varmt var det.

Vi kollade karnevalståget.

Varför hänger jag alltid med mamma på detta?

HAHA, samma skit varje år!

Blir bara sämre och sämre.

Men men, de har blivit som en tradition,

även om den är dålig, så en tradition..



Idag får de oxå bli en dag att göra av med pengar,

hehe!

Vädret är ju sådant även idag.

Men idag blir de BRA saker,

ska köra till Willys o Olofström och storhandla.

Kommer även bli en sväng inom Maxi,

var min tanke iaf.


Efter detta har jag planerat en soffan dag,

med ett film maraton!

Härligt!

 



Trevlig Söndag <3


"jag vill inte ha något jag kan leva med,

jag vill ha något jag inte kan leva utan"


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards