Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 28 juli 2010

Spår i mörkret.

Av Bettan - 28 juli 2010 11:10

Eftermiddagen & kvällen tillbringades i Hopatäppet igår,

lika trevligt som vanligt!

Det blev spårning och grillning.


Då tiden den gick emot oss lite,

hehe!

Spårna la dem ut när de var ljust,

under tiden rastade jag några härliga labbar.

Då våra egna var hemma,

fick jag så klart låna några att gå med.


Vi grillade, åt och pratade gott,

tiden den gick och mörkret började komma.

Jag körde hem vid halv nio,

matade våra odjur <3

Och var ute med dem en stund.


Vid kvart över nio var jag och Bill

tillbaka i Hopatäppet.

Vi tog Bill's spår först,

jätte duktig!

Trots de var mörkt, hehe!

 

Och mörkare blev de när de var dags för Tage's spår,

men även denna goa stora brun björn var så duktig!

 

Vi var så stolta igår över våra kommande

Viltspårschampion's !!!

      


Det var hur som helst en bra upplevelse igår

med lite mörker spårning.

Kul med omväxling.

Hehe!

Göra något som man inte brukar lixom.

Speciellt när de gick så bra igår

som de gjorde..


Lägger in en drös med bilder på

våra härliga vänners hundar <3

Vill ni se mera besök

www.ritous.se


           

     


 

Sture! Med världen's goaste sov-stil =)

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards