Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Bettan - 5 december 2010 16:45


www.ritous.se


   


Den årliga jul-träffen i Hopatäppet är avklarad.

Lika trevlig och mysig som vanligt!

Detta år agerade jag tomte

och Bosse han var min "ren"

Haha, han är duktig han, min Bo.


Han bara låg och kollade läget när alla kom

med sina hundar och fick julklapp av mig.


Jag brukar säg det,

att om alla hundar hade vatt som Bosse..

hade jag lätt kunnat tänka mig ett tio tal hundar.

Hehe!

Så Pass Bra Är Han

  

Jag menar inte att våra andra är katastrof hundar,

dem är alla lika underbara och goa!!

Men Bosse är så lugn och okomplicerad när

det gäller att vara bland andra hundar.

Han bryr sig inte mycket,

han lyssnar på mig i Alla lägen.

 


Snö, snö och åter snö.

Nu vräker det ner här igen,

för min del gör det inget.

Jag gillar snö!

Det är mysigt och hör till vintern.


Det bästa är ju att hundarna

är rena och fina varje gång den vatt ute.

Det blir inte alls så smutsigt inne,

bara hårigt nu, hehe!


Köra och handla till jobb imon var min tanke,

sen blir det soffan resten av kvällen.

NICE!!!


Trevlig Söndags Kväll!

  



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards