Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Bettan - 7 december 2010 22:20

Senast i morse skyllde jag på att

jag lagt mig försent och de var

därför jag inte pallade upp till

gymmet vid 5tiden.


Men NU då?!

Jag är vaken än!?

Borde sova nu,

för en timma sen helst.


Men fan tiden den räcker inte

till om kvällarna.

Tiden den går så snabbt!

Skrämmande..


Jag kan FAN inte hålla på

och skylla på för lite sömn.

Det funkar inte i längden..

Jag vaknar ständigt trött!!

8 eller 4 timmars sömn,

det kvittar.

Jag är trött, Alltid när jag

vaknar.. Helt slut.

USCH!


Men fan sova kan jag göra när

jag blir gammal...

Ordspråk som är BRA!

Min nya favvo låt,

kan inte få den ur

min lilla hjärna..

Sjunger & nynnar

på den ständigt numera.

Den är så bra att mitt

hjärta nästan smälter..

Tänk att vara DEN tjejen  

 

Av Bettan - 7 december 2010 06:00

Det är lätt att skylla på iaf,

att jag gick och la mig försent igår.

Kvart i elva-elva var uret.


Jag hade planerat gymmet idag,

klockan ringde.

Men jag la mig igen.

SUCK!!


Jag blir så jävla arg på mig själv,

besviken & irriterad.

Varför gick jag inte upp??


Enda positiva är att jag blir taggad tills

nästa gång jag tänkt på dit,

och det brukar hjälpa.

Får bli imon helt enkelt.

Och då SKA jag dit.


Jag måste komma igång,

få upp glöden jag hade innan!

Hade vatt så mycket roligare

med en träningsbuddy...

Men vem går med mig dit

klockan 5 lixom?? HAHA!


Hade kunnat tänka mig kvällarna oxå,

bara jag haft någon att träna med.

Det blir så mycket roligare om

man är två ju..


Pappsen min han har med gymkort,

ska försöka dra med mig gubben.

Bara det kan vara en syn för gudarna,

haha!

Tror de skulle vara kul och träna med honom.

Får göra slag i den saken!!


Igår satt jag här vid dumburken lääänge,

beställde julkort & almanackor.

Det tar sin lilla tid...

Men snygga, det blev dem iaf   


Mammsen min fyller år imon,

och jag har inte köpt nåt än.

Fan inte hunnit!!

Tror de blir presentkort på

fotvård, sånt gillar hon.

Måste ringa tanten här i Mörrum

som har fotvård..

Kolla så hon håller på än

och köpa ett presentkort.

Stress & stress!


Ikväll blir det lydnads träning med Olof,

GÖTT!!

Måste verkligen igång med det nu.

Hur tråkigt & svårt jag än tycker

det är.. Så måste jag!!

Denna årstiden är ingen höjdare heller,

då jag lider av att vara utomhus.

Iaf för sådant stilla stående lixom,

en promenad helt och okej..

Men gärna inget annat, haha!

Jag får härda ut helt enkelt,

så är det bara   


Trevlig Tisdag!

"någon måste skriva om mitt slut"





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards