Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Bettan - 12 december 2010 22:00

Inför varje helg radar jag upp en hel

lång lista på saker som,

jag vill, jag ska & jag borde göra..

Samma visa varje helg,

och inte ens hälften blir gjort.

Eller hinns med..


Tiden går för fort.

Det är för lite med 24 timmar

på ett dygn..

Iaf i min värld,

haha!


Besvikelsen är den samma,

helg efter helg..

Aldrig lär man sig.

Iaf inte jag   


Men det är ju så bra att

det kommer flera helger,

nya helt oskrivna..

Som jag fyller på till toppen

och mer & mer ju närmre

Fredagen kommer..


Det blev iaf bakning igår,

lussekatter.

Inte världens godaste lr snyggaste,

men dem duger helt klart!

Så mycket trevligare med hembakt

än köpt ju   


Och denna gången gjorde vi verkligen

hembakta.

Efter ett recept på icakuriren.

Sist vi bakade lussekatter,

använde vi en färdigsats från

kungsörnen.

De var bara att blanda med vatten.


Men det kändes som fusk,

passade inte in så i juletider.

Då ska ju lussekatter bakas på

hederligt vis, hehe!


Jag gjorde 3 plåtar och

Stefan 1.

Han fick inte göra mera,

haha!

Då hans blev så fula och stora,

haha!


Blev en hel del tjabbande om detta,

men så klart på ett skojigt vis   


Stefans lussebullar!


    

 


Mina lussekatter!


    

 


 


 




 


Jag längtar redan tills nästa helg   


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards