Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 24 december 2010

Av Bettan - 24 december 2010 21:45

 


Min och Stefans julklapp till oss själva!

  

Vi byter inte.

Vi har gemensamma pengar,

är de något vi vill ha så köper vi detta.

Varför slå in i paket och byta?!

NEJ, det är Inte Vi.

Vi köpte denna skönhet för ett par veckor sedan,

jag har så länge önskat mig en rikigt Bra kamera.


Jag blev ju ännu mera sugen efter

lånet av min Bror's så klart.

 

Kan ju säg redan nu vad jag önskar när jag fyller år!!!
Pengar till att köpa ett fett nice objektiv & blixt.

Tills dess får jag låna av bror min <3


God Jul & fortsatt trevlig kväll!

Av Bettan - 24 december 2010 21:15

     


Tomten uteblev även i år, haha!

Så jag fick göra hans jobb..


En pik från bror min, hehe!

Då jag Alltid går i hans godis-skåp

och äter upp hans Marabou's.. 

      


Så nöjd med klapparna,

fick de jag önskade mig mest.

Presentkort på HM & Intersport,

allt över det var bara ett STORT plus!


Men shit så möt chocklad jag fått, haha!

Kan tror att någon vill ha mig tjock igen,

usch! Hemska tanke...

HAHA!!!


      


Fina blommor och fina julkort har

vi oxå fått!

Så trevligt så!!!


 

Haha, skyll dig själv Bror <3

Jag varnade dig för att ta kort!


 


Favvo godiset nr 1 !!!

Cloetta Juleskum,

I Looooooove!!!

Av Bettan - 24 december 2010 17:00

 


   


       


 

   


Av Bettan - 24 december 2010 10:15

Genom åren på jobbet (6½) har man

skapat sig både vänner och ovänner.

Men det finns ett härligt gäng med

mina favvo tanter i!

Dem jag hoppas och önskar att jag kommer

få ha i mitt liv länge..

Även den dagen jag lr dem slutar på jobb.


Det är så härligt att träffa personer som berör

en i livet.

Folk som det klickar med,

folk man vill prata & skratta med.

Tack vare underbara arbetskamrater,

så orkar man med dagarna på det.

Det flyter på smärtfritt lixom,

vi har kul ihop.

Vi pratar & skrattar.

Vänskap tror jag allt det kallas,

iaf från min sida.


Jag har de senaste året skickat

julkort till mina favvo tanter.

Men i år gjorde jag annorlunda.

Köpte varsitt paket,

inget märkvärdigt.

En varsin chockladkartong

och la med julkorten där.


Det är så kul att glädja någon,

kul att se glädjen över det lilla lixom.

Och i & med dem är mina favvo tanter,

förtjände de så klart en varsin julklapp.


Och jag gav dem de så klart enbart för

att jag ville..

Visa uppskattning på vänskap och den biten.

Jag varken begärde lr förväntade mig något

i gengäld..

Varför skulle jag?

Jag gav dem av mina fria vilja,

inte för att få något tillbaka.

Nej, aldrig.


Men mina favvo tanter,

dem är verkligen för härliga.

Inte lustigt man tycker om dem!!

Igår kom dem med en julblomma,

en Stor och Vacker orkidee.

TACK!!!


 


Ni är guld värda,

favvo tanterna!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards